miercuri, 8 aprilie 2009

Pula Calului In Balegar Pe Mozart

M-am trezit astazi cu o idee geniala. Doream sa actionez in necunostiinta de cauza spre a crea forfota intre curcile unchiului meu Puiu. De la Gearmata. Vii. Mi-am luat ghetele mele Clujana facute la Sibiu, o geaca cu svastica pe bratul stang si walkman-ul in care era o caseta cu Veta Biris pe linia melodica de la The Exploited, remixata de un bun prieten de-al meu, DJ Papagal. M-am urcat usurel pe sopru si am aruncat scara, ca sa nu ma urmareasca unchiul meu, care a fost militar si bate ca masina de cusut. Nefiind la curent cu forta mea bruta egala cu 15 kelvini cubi pe scara Richter supra 1,6 in perioada bari calculati cu marja de eroare de 99 la mie, am reusit sa hiperbalansez baza scarii intr-o axonometrie armonica perfect confluenta si, atipic, angoasa de pe cele 45 de trepte lucrate manual cu picamer-ul de carbit fluid, am ucis un porc, crapandu-i scalpul fara ca acesta sa apuce sa grohaie ultimele versuri din Nile - "Papyrus Containing The Spell To Preserve Its Possessor Against Attacks From He Who Is In The Water", un binecunoscut slagar de karaoke din emisiunea "O. la, la" cu Andra Maruta.
Teribilul s-a produs subit. Ceilalti porci au hotarat sa mestece stiuletii de cucuruz ramasi in troaca, printre ei fiind si Cioaca. La vazul sau am sarit cu fesa stanga intr-o furca asezata aleatoriu la umbra copacului izolat din grupul de copaci. Am experimentat, deci, in acel moment durerile facerii. Ochii mei vedeau infrarosu, observand cu stupoare niste gaini si o bovina garbovita de curelele de masina de spalat, stand pe invisible. Dorind sa le dau buzz, am percutat-o pe Magda cu un ciomag in moalele barbiei si i-am aplicat un pumn din fundul Gradinii Hesperidelor in cerul gurii. Bolta sa, in acel moment, a crapat ca vaginul unei maicute de la Prislop in contact cu un shaman mozambican, creeind o ploaie de stele verzi si de cavaleri paladini. Ne-upgradati!
Unchiul meu a urlat atunci ca din gura de sarpe. Era nedee in sat si se barbierea cu barda de sfartecat oua, mostenita de la un eunuc din fundul satului, pe nume Dan. Un pascalion cu cai zburda prin sat lovind cu copite dupa ceafa si antricoate in gura pe copiii orbi care ieseau din birt la ora 12 fara un sfert. Neputand sa asimilez acest peisaj feeric mi-am dat drumul pe horn, infundand soba de teracota si rostind incantatii santanice (in preponderent de pe "Supernatural") in tiganeasca veche, insa doar in gerunziu si supin.
Noa, pula mamaliga!

Un comentariu:

grog spunea...

A-mi citit am placut_