duminică, 3 februarie 2008

Diavol Grotesc

Ieri am fost la bazar
Sa-mi iau armasar
Mi-am luat un centaur
Cu fata de maur

I-am pus nume romanesc
Diavol Grotesc
Si pe mine ma striga
Umit Davala

Atata l-am calarit
Pana a obosit
Atata l-am forjat
Pana s-a cacat

S-a fortat saracul
Pan-a umplut sacul
Un sac de 50 de kile
Duhnea de la 10 mile

A simtit Eminem
S-a urcat in tren
N-avea la el "cash-ul"
Si a mers cu nashul

S-a dat jos la Dej
Sa-si ia chiloti bej
De-l scapa pe strada
Sa nu se prea vada

A ajuns la mine
Si mi-a zis in rime
Ca el a borat
Ca n-a mai putut

Ca putea prea tare
Ca de la picioare
Eu i-am spus atunci
Sa plece-n spelunci

Sa-si ia doza de cacau
Doar n-oi fii dilau
El n-a vrut
Noa atunci sa-l fut


Un comentariu:

Anonim spunea...

Fabula Cacatului

A fost odata un Cacat
Vartos, obraznic si motat
Si-l respectau cacatii toti
Caci el era cel mai cu mot.

Mihnea Virgil Balta